Första dagen i skolan

Nu har det börjats igen, det bästa var att det inte var så svårt o gå upp imorse men det sämsta var att nu när man skulle behöva somna i skaplig tid så somnar jag inte förens vid halv ett så det var ju inte så roligt , men men, vad ska man göra liksom.

Skolan började iaf som vanligt 8.25 med genomgång, lite info o så =) Hade bara en "riktig lektion annars så det var skönt, fick sluta halv ett då :)
Sen imorgon börjar jag inte förens 11.15 så det var ju en glad nyhet, men jag ska jobba innan, så jag börjar sju till halv elva så att jag hinner äta lite lunch.
Men annars så ser schemat hyfsat bra ut :) Fast det är ju bara preliminärt och det kommer ske ändringar då dem glömt att vi även ska läsa geografi :p Men det blir nog bra ändå :)

Efter skolan så bar det av ner på stan för o köpa lite block och en kalender, så nu är det fixat, dock så behöver jag några flera block men det får mamma betala ;p
Fikade även :) Åt en sallad, MUMMA!
En bra eftermiddag eller vad man kallar tiden mellan ett o fyra :p haha

Nu ska jag gå o ta mig en huvudvärkstablett, har fått sån j*vla huvudvärk :/
HA en bra måndag!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0