usch!

jag hatar verkligen och må illa! så j*vla jobbigt :/ :P hoppas bara att det försvinner snart, ska ju va med elin i helgen och då ska vi ju till sthlm och hälsa på hennes syster :D vilket kommer bli jätteroligt! har varit där en gång förut också och dom är hur snälla som helst (elins syster och hennes kille) så jag behöver ju inte vara orolig om man säger så :)
idag så har jag läst i min svenskabok :) har läst lite mer än 150 sidor så jag känner mig ganska så stolt, det brukar annars sluta med att jag sitter dagen innan och läser som en idiot, fast jag ska inte säga nge än för det är närmare 300sidor kvar men det ska nog gå bra, och det går ju ännu lättare när man tkr att ngt är bra ;D ska iaf försöka läsa ngra sidor till innan dagen är slut :) det är ju inte så mkt bra på tv:n ikväll så då kan jag ju passa på och läsa i boken ;P

nej nu säger jag hejdå! och så höres vi sen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0