underbart väder

Solen skiner och inte ett moln på himmlen! så himla underbart :D och det blev inge stå i kiosken idag då alla lagen typ hade åkt hem så jag har då passat på och suttit ute i detta underbara väder och läst i min svenskabok. Tror jag har suttit och läst och solat i nästan tre timmar, tiden har bara runnit iväg, så nu har jag bara 40 sidor kvar och så kan man ju hoppas på att man kanske har fått liiiite färg ;D 

ska snart ta och kolla på reprisen av desperate housewives, missade det i tisdags så..  sen blire väl läsa lite mer så att jag har läst ut den så att jag kan skriva min bokrecenssion som jag ska försöka lämna in nu i veckan, men det ska nog gå bra, har som sagt bara 40 sidor kvar :)

nej nu börjar snart desperate! 
Hare bra :)                                                                                                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0