trött!!!

gud va trött jag är i bena, har jobbat idag, även fast det bara blev tre timmar så är det mkt gående när man går och plocka upp varor o så, men roligt är det ;P  och innan det så gick jag ju i skolan, men vi hade bara tre lektioner, då vi hade håltimma från idrotten, och det var i samband med lunchen så då var jag "ledig" från halv tio till halv tolv så då passade jag på och åkte hem åt lite och sola :)
kom annars hem vid kvart i sju nånstans runt där och för några minuter sen så kom farfar och farmor hit, så jag kanske ska ta och va lite social =)
och imorgon så ska jag nog till Elin :D
nej nu ska jag gå och bli social!
hejsvejs!!!

Kommentarer
Postat av: Fia

OBS!! Min tävling är snart slut.. skynda dig att anmäla dig..!! Trevlig helg

2008-04-25 @ 19:30:47
URL: http://bergden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0