lördag kväll!

hejsvejs! kom hem från elin för ungefär en 40 min sen.
idag så har Elin och jag varit och solat och gjort om lite i hennes rum =) hann även med lite spelande idag me :) då vi igår hade Guitar Hero-kväll, fyfan va kul det var.  Det var jag, Elin och Emma, vi käka massvis med godis och popcorn och drack cola ;D jag var ju inte direkt så jätteduktig men det var ju iaf min första gång men det blev lättare ju mer man spela hahha  ;P, Men Elin var ju hur duktig som helst ^^ hon körde ett snäpp högre men vann ändå över oss O: :P hahah! 

och nu så har min moster, min kusin och mormor hit för att käka pizza :P så det ska bli gott, hoppas jag :P

nej nu ska jag fortsätta o kolla på tv och käka pizza :P ha en fortsatt bra lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0