idag me...

är hemma idag med, för jag mår inte så bra idag heller :/ det är rätt så jobbigt, man missar ju en del i skolan och så liksom... men jag ska iaf ta och läsa min svenskabok, skulle va rätt så bra om jag kunde läsa engelskaboken först men den ligger i skolan som precis allt annat typ, så det finns inte så mkt jag kan göra åt de.. har jag tur så kanske jag hinner läsa ut boken så har jag det gjort ^^ skulle verkligen va jättebra för min del, har två prov tills nästa vecka, fast det blir tre då det är samprov idag, men då jag inte går så ska jag snacka med min lärare och se om jag kan göra det på måndag ist... fast på måndan har jag ju ett prov men det är ett matteprov, och jag skulle ju isf kunna göra det på torsdan men då har jag naturprov så det blir nog bäst om jag gör det på måndag, sen vill man ju inte skjuta på det för länge...
nej nu ska jag ta och käka lite frukost och sen ta och vila så det här kan försvinna ngn j*vla gång!
Ha en jättebra solig dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0