I sthlm!

Hejhej! Är i sthlm just nu hos Elin's syster Emilia :D Vi kom hit igår efter fem ngn gång. Hade det jättetrevligt, kollade på film käka godis och drack drinkar som var jättegoda ;D Senare på kvällen så kom Emilias kompis Annelie hit och vi satt och lyssnade på värsta gamla låtarna och hade det skitroligt =)
Och idag så har vi varit på stan ett tag och kollat runt lite :) Och nu så sitter jag här, Elin sitter bredvid och är jätteduktig och gör nv ;P så hiimla duktigt gjort ;D
Tåget går sen vid kvart över sju har jag för mig och när jag sen anlänt hem så blire massvis med plugga, har ju två prov tills imorrn :/ men jag har med mig sam-boken så att jag kan läsa lite på tåget hem :) för vi kommer ju hem runt halv nio och dåär ju klockan lite faktiskt :P men det ska nog gå bra :P man får göra sitt bästa.
Nej nu ska jag bli lite social!
Hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0