i skolan!

hejhej!
har just nu sam, vi håller på med ett projekt om FN, själv arbeter jag om deras säkerhetsråd men det går lite trögt, det är ju inte direkt så himla roligt om man säger så men det ska vara inne på måndag så det vore nog bra om jag jobbade... men jag orkar fasen inte! :P

hade NA imorse då, gick väl sådär, det var ju en uppsats som skulle skrivas och uppsatser är inte direkt min starka sida om man säger så, men det är väl två delar kvar av engelska delen så om det inte gick så jättebra så har jag ju två delar kvar, så det är bara och hoppas att det går bra på dom :)

efter sam nu så är det italienska och sen så slutar jag runt halv fyra som vanligt .. och när jag kommer hem så blir läsa lite svenska och historia och i min engelskabok.. det minskar för varje gång man läser så det är ju positivt ;D
och ikväll så är det tennis, hoppas det går bättre än vad det gjorde idag, asså det gick ju inte dåligt igår men det kan gå bättre, det fick jag bevis på förra torsdagen :) men det är ju en ny dag och allt är möjligt ;P

nej nu ska jag väl försöka göra lite sam.. hahha lycka till till mig själv säger jag bara xD

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0