hejsan!

gud va länge sen det var jag blogga, lr jaa det känns som det iaf, vad kan det ha gått ngn vecka lr så..
men nu sitter jag här igen iaf :) kom hem för ett litet tag sen från tennisen =) så nu har jag bara tagit det lugnt, ska försöka göra lite läxor sen men jag har inte så jättemånga så det är rätt så skönt =)...
och imorgon är det Nationella Prov, engelska uppsats, hoppas det ska gå bra, man får göra sitt bästa, det är ju inte så att man kan plugga till ett NA-prov.. men Lycka Till till alla som har det imorgon! hoppas det går bra för er :)

men nu ska jag läsa lite i min engelska-bok, har runt tre hundra sidor kvar och det skulle varit utläst typ för ett tag sen, men det får bli till nästa vecka, engelskalektionerna denna vecka har vi fått håltimmar på så det har ju varit lite positivt för då får jag ju mer tid på mig ;D

nej nu får ni ha det så jättebra :)
Puss

Kommentarer
Postat av: elin

LYCKA TILL GUMMAN :)

2008-04-16 @ 22:15:45
URL: http://elixerixon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0