håltimma!

har just nu håltimme i samband med luchen, så vi börjar inte förens 13.20, skönt men ändå inte :P finns inte så mkt och göra direkt så nu sitter jag här ;P
har haft historia och matte hittils, kolla på film på historian så det blev en liten mjukstart på veckan och sånt gillar vi mkt ;D haha :P sen så är det bara idrott då vi ska ha teori sen NV sen slutar vi!

och solen skiner så vackert, nästan inga moln, kanske ska gå ut och sola, men blir nog inte så jättebrun då man har smink på sig :/ men jag solade ju igår och lite färg fick jag faktiskt :) hoppas att vädret håller i sig till fyra då jag kommer hem så man kan sitta ute i solen och läsa och samtidigt få lite färg, man måste ju börja med solningen i tid så man inte är sketablek när det är dags för badsäsongen. ska nog även försöka träna lite när jag kommer hem oxå, asså träna kroppen :P så den oxå blir i form för badsäsongen hahah >< good luck säger jag bara! men man kan ju försöka ;D lite bättre kan det nog bli! :P
men asså tänk o bara ligga på stranden och pressa och bara ta det lungt, inte tänka på skolan lr nånting, hur underbart låter inte det?! :D  bara 34 lr 35 skoldagar kvar nu!!! sen är det SOMMARLOV!!! :D vad jag längtar!

image40

JAG VILL HA SOMMAR NU TACK!

hare bra!
pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0