god kvällers!

allt bra denna söndag kväll? :)
gör inte så mkt nu, ska väl kolla lite tv sen duscha innan jag ska sova, jag bara hör hur sängen ropar mitt namn :P men inte än.

förut så kom solis och alf hit med pizza så då blev det kvällsmat idag, inte så nyttigt, måste börja äta nyttigt, och träna mer, jag säger jämt nu ska jag träna men det blir aldrig av, alltid finns det nge annat lite roligare och göra, men jag måste börja snart... MÅSTE!!!
imorgon är det skola igen, och vi har kondistest på idrotten OMFG säger jag bara, jag med min superkondition xD men det ska nog gå bra :) sen efter skolan så ska jag först träffa mattis på stan :) för att köpa lite ingredienser till taco's som vi ska äta på kvällen då vi ska sova över hos Jess :) ska bli kul! =)

undra om man ska ta och duscha nu?! hum... joo jag gör nog det :P haha
men ni får ha det så bra!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0