-

halluuuu! allt bra med er? :) själv är det väl sådär, tror jag gjort bort mig big time och sen så tror jag lr jag vet inte vad jag tror, bäst o låta det vara osagt... men iaf, bortsett från det så är det en bra dag idag för jag ska ju till elin :D Har saknat dej gumman <3 vi ska spela GH och proppa i oss massa onyttigheter ;D så det ska bli roligt :)

annars idag så har det varit skola som vanligt, inte så mkt läxor så det var skönt. Och på idrotten idag så hade vi dans, och det var streetdance ^^ var väldigt jobbigt så jag förstår varför dom som är dansare är så himla vältränade men det var riktigt roligt. men jag tror nog att jag håller mig till tennisen ;D men det var ju roligt att prova på nge nytt:)

nej nu ska jag packa det sista!
ha en bra fredag allihoppa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0